Noémie 2011.07.22. 17:06

Titkos projekt

Bizony, nekem ilyenem is van. Illetve volt. Annyira titkos, hogy ma délutánig csakis én tudtam róla.

Egyszer, pár hete délután sétálni voltunk és megnéztünk egy kis faházikót innen 5 percre, ahol régen Angélique játszott a testvérével. Most elég lepusztult állapotban volt, én konkrétan be sem mentem. Inkább Alexis-szel gyűjtöttük és törtük szorgalmasan a fenyőmagokat:)

De az az ötletem támadt, hogy mi lenne, ha kicsit rendbehoznám azt a házikót (tényleg kis házikó, kb 6m2 az egész) és akkor a gyerekek tudnának ott játszani. Nos, egyik délelőtt, amikor Caroline, a dédi, elvitte a gyerekeket a hotelbe, felmértem a terepet, majd másnap visszamentem és pók-illetve rovarfóbiámmal küzdve elkezdtem kitakarítani a helyet. Mivel nagyjából csak 1 órám volt mielőtt visszajönnek a gyerekek a házba, így több napig is lejártam, takarítottam, kalapáltam, szentségeltem...

Aztán vettem egy ilyen vastagabb tapéta-szerűséget (amúgy nem tudom mi lenne a magyar neve) és szögeket, amivel szépen kitapétáztam a házikót. Közben egy hangyarajjal küszködtem, akik nem nézték jó szemmel, hogy egy óriási kalapáccsal esek neki az otthonuknak. Hangyairtószerrel sikerült meggyőznöm őket, hogy még mindig én állok feljebb a táplálékláncban.

A "tapétázás" után már csak a berendezés és a dekorálás volt hátra, ezt a házikó és a ház körül talált dolgokkal oldottam meg, meg a gyerekek festékével. Ma délelőtt lettem kész, bár nem tökéletes a dolog, dehát ennyi energiát és pénzt tudtam ráfordítani, a célnak éppen megfelel, ha gyerek lennék, nekem nagyon tetszene.:)

Most délután mutattam meg a családnak a meglepetést: el voltak ájulva! A gyerekeknek is tetszett, rögtön kérdezték, hogy lejöhetnek-e ide majd egyedül is. Anyuka meg apuka meg azt kérdezgette mikor csináltam és hogy? Háháá, titokban:)

Hát így nem titkos már a titkos projektem, akit érdekel, képek itt találhatóak: picasaweb.google.com/105115216372515911292/TitkosProjekt#

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ofcorse.blog.hu/api/trackback/id/tr253089485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisspanna 2011.07.25. 00:28:13

Nahát, milyen aranyos! :) nem csoda, hogy meghatódtak.
Gratula a bátorságért is ;)
süti beállítások módosítása