Ezt próbálom fejben tartani mostanában. Ugyanis két hét után még mindig olyan változékony a hangulatom, mint az áprilisi időjárás... És rájöttem, hogy még annál is nehezebb messze a lenni a szeretteinktől, mint azt előtte gondoltam.

Mikre jöttem még rá:

  • A gyerekek fárasztóak és mindig oda kell rájuk figyelni
  • Ha éppen nem ők kötik le minden idegszáladat, akkor viszont magányosnak érzed magad
  • Ha végre úgy éreznéd, hogy megszoktad a magányt és jól érzed magad, tuti, hogy eszedbe jut egy mozzanat az otthoni életedből, ami visszataszít a legmélyebb pontra
  • Ha nem beszéled az adott ország nyelvét, az elég masszív falakat tud felhúzni közéd és a többi ottlakó közé
  • Egy tök idegen konyhában tök idegen kaját főzni nem egyszerű
  • Ezek mind-mind romba döntik az önbizalmadat egy pillanatra. Persze ha valamit sikerrel teljesítesz, az már hatványokra emeli.
  • Ezen persze segít, ha egy gyönyörű tengerparton töltitek a délutánt (lásd:picasaweb.google.com/105115216372515911292/ATengerEsAPartja# )
  • De még ez sem az igazi, ha az eszed máshol jár
  • És ilyenkor magadat szidod, hogy hogy lehetsz ilyen idióta, hogy egy gyönyörű helyen vagy, ott, ahol mindig is szerettél volna, te pedig nem tudod élvezni ezt az időt
  • Aztán azt gondolod, hogy te erre nem vagy képes, hiba volt eljönni
  • Ilyenkor gyorsan küldesz egy sms-t az egyik szerettednek, hogy haza akarsz menni (fölösleges, úgysem gondolod te sem komolyan)
  • Ekkor eszedbe jut, hogy neked tényleg soha semmi nem jó, mindig csak a jövőt várod, a majd eljövendőt, és nem éled meg a MOST-ot
  • Aztán, hogy így nem lehet leélni egy életet, és hogy mekkora egy idióta vagy, hogy egyáltalán ilyeneken agyalsz
  • A gondolatok így cikáznak a fejedben órákon át
  • Végül lenyugszol és belátod, hogy csak rajtad múlik, hogyan éled az életed és mit hozol ki belőle. Senki más nem élhet helyetted, nem dönthet helyetted és nem hibáztathatsz mást a boldogtalanságodért, csak saját magadat.
  • Azért nyugtatásképpen eszel egy nutellás kenyeret. Biztos ami biztos.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ofcorse.blog.hu/api/trackback/id/tr872842298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuuukac 2011.04.20. 17:27:14

1. hülyevagy
2. dagi leszel ha mindig a nutellába folytod a bánatod
3. hálistennek még nem kaptam töled smst,és ebböl nem azt vonom le h nem szeretsz (kivételesen) hanem azt,h annyira nem szar ott
4. sünt ettek?????ott helyben,nyersen????fujjjj!!!!!!!!!!!!!!
5.az a kis izé, csigaházban mászos,az rák, remeterák,ami ilyen elhagyott csigaházakban huzza meg magát.ártalmatlan kis élölény.
6.a gyerekek itthon is fárasztoak.
7.örülj neki,h nem a tieid és néha leteheted öket és mehetsz amerre akarsz egyedül:)
8. rolad is kérek képeket, unom má a tengert meg a kaktuszokat :)
9. ha folytatod a nyafit,kimegyek és felpofoztak,aztán együtt berugunk:)
10. szeretlek.

Noémie 2011.04.20. 21:18:14

@kuuukac: 1. 2.: már mindkettő kipipálva :D
3. még kaphatsz;)
4. igen. őrültek.
5. gondoltam, hogy kis rák, de én akkor sem szeretem őket... maradok a kutyáknál meg az egyéb cuki állatoknál
6. 7.: tudom, de az enyéimet legalább akkor pofozom fel amikor akarom. Őket MÉG nem verem, de ami késik...
8. rólam nem kell kép, én pont ugyanúgy nézek ki, mint eddig. talán már kevésbé vagyok hullaszínű
9. a felpofozáson kívül: OK, benne vagyok! :)
10. zsötem

kuuukac 2011.04.21. 14:04:03

1-2. ne szidd a barátnömet mer kitekerem a nyakad!
3. OK,de csak "szeretlek" es küldhetsz vagy repülöjegyeset :))))
4. még mindig fujjjjj! :)
5. dogs for president!!!! ez egyértelmü:)
6-7. szerintem ess tul rajta :))))
8. de kell rolad is kép!!!!!!ha más nem, priviben kérek.különben nem is hiszem el,h ottvagy :) és a cipöorr nemelég :)
9. már intézem is a repjegyem :)))))
10. kocham cien

kisspanna 2011.04.22. 01:19:27

no, saját gyereket nem verni! ;)

Sündisznó 2011.04.22. 21:46:07

Noncsi napja ma vagyon, ahány görcs van a fagyon, annyi csapjon agyon!
Boldog névnapot!
Nem is szóltál, hogy blogolsz...
Olvasatos, csak így tovább! És fotózz még meglőtt helységnévtáblát!

ui: asszony és gyerek verve jó. :D

Noémie 2011.04.27. 14:25:03

@Sündisznó: Köszönöm szépen!:)
Nem szóltam, mert nem tudtam, hogy megy-e ez nekem... de aztán a tömeg nyomásának engedve muszáj lesz, hogy menjen!:)

Katzeryn 2011.04.28. 18:23:45

Az idézet tök korrekt, az indokok is jók. Tetszik a bejegyzésed :D
Nutellás kenyér nyamm azért :D

Noémie 2011.04.28. 23:04:10

@Kaley: Köszi!:)
Jó hely ez, szeretik a Nutellát, a friss kenyeret, a sajtot és a bort... Tudják mi a jó:)
süti beállítások módosítása