Először is, szeretném mindenki megnyugtatására közölni, hogy jól vagyok, nem zuhantam mély depresszióba, sőt, még sekélybe sem. Lehet, hogy az előző bejegyzésem kicsit ijesztőre sikeredett, de aggodalomra semmi ok, nem szúrtam le magam kaktusztüskével meg semmi.:)

Sőt, abszolút javuló tendenciát mutatok! Például ma a rossz idő és a reggel 8-tól este 8-ig tartó (kivéve az ebéd utáni 4 órát) felügyelet ellenére tök jó volt a kedvem! Reggel főztem egy "gratin courgette"-et, ami magyarul nemtommi. (Legyen cukkini gratin:) ) De annak ellenére, hogy ismét egy olyan recept volt, aminél nem tudtam, hogy minek kell kisülnie a végén, jó lett. Lehet, hogy majd leírom a receptet is.

Miután már fél10-kor kész voltam az ebéddel és a porszívózással, elmentünk a gyerekekkel a hotelbe. Ott egész jól elbeszélgettem Angélique-kel, az anyukájával és a nagyijával. Örültem, hogy tudok értelmes párbeszédet folytatni, és pl. olyanokat is el tudtam magyarázni, hogy mi az a torma... Meg nagyon figyeltem, hogy hogy csinálják a croissant, mert nekem múltkor annyira nem jött össze sajnos... (Ezt szegény francia csoport szívta meg, bocsi srácok!:) ) Szóval jól elvoltam.

Ó és a héten megkaptam az első levelemet és csomagomat itt, Korzikán!:) Tök jó érzés volt!:) Köszi Adrika!:) A hotelben bontottam ki a csomagot, benne Dragival és egy képeslappal. Dragi egy sárkányka piros satyiban Krakow felirattal a hasán:) Köszönöm Zoli!:) (Remélem a sárkány nem célzás vagy ilyesmi...:) )

Végül a hotelben ebédeltünk, aztán szakadó esőben visszajöttünk, én elvonultam pihizni, elkezdtem olvasgatni azt az újságot, amit a hotelből hoztam. Aztán végül lefordítottam egy tök hosszú cikket. Egész jól értettem!

Később Angélique megmutatta hogy kell canelloni-t csinálni:) Tök rendes volt tőle, lejött megkérdezni, hogy érdekel-e hogy készül. Naná. Csak éhes lettem tőle!:)

Aztán a gyerekek bevadultak, rohangáltak fel-alá. Mondjuk ez engem nem zavart, olvasgattam tovább.:) Fürdés, hajmosás, körömvágás, vacsi, alvás. Apuka még vacsi előtt megérkezett, rögtön bedobott egy sört, szerintem fáradt volt. Holnap is dolgozik, szóval holnap is egyedül leszek a kölykökkel. Azért várom már a szünet végét... Na de mi lesz így nyáron?... Addig ki kel találnom valami tuti programot, ami leköti őket és engem meg nyugton hagynak.

Legközelebb "dog-pair"-nek megyek, mert Samy kutyushoz beszélhetek magyarul is, érti minden szavam, és jobban is engedelmeskedik:)

A bejegyzés trackback címe:

https://ofcorse.blog.hu/api/trackback/id/tr632848538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisspanna 2011.04.22. 22:04:01

Úgy-úgy, boldog névnapot! :)
Jöhetnek a finom receptek is ;)

kuuukac 2011.04.22. 22:22:30

te, mi a cimed? irok én neked zsivesen,ha jolesik:))))
én is örülnék képeslapnak,ha belefér...:)
1077 Izabella utca 8. a nevemet tudod :))))

Noémie 2011.04.27. 14:22:56

@kisspanna: Köszönöm!:) Ígérem lesznek receptek is, egyelőre ellesem a dolgokat!;)
süti beállítások módosítása